• O mne
  • Referencie
  • Vízia
  • O koučovaní
  • Ako sa stať profesionálnym koučom?
  • Kurzy a tréningy
  • Ucelený koučovací tréning 175 hodín
  • Podcasty
  • Inšpirácia
    • Mailovačka
    • Koučovacie nástroje na stiahnutie
  • Kontakt

5. modul

Kde je ukrytý kľúč k úspechu?

Priama komunikácia.

Lektorka: Mgr. Zuzana Valábková, PCC
Hosť: Peter Barica, PCC

Obsah modulu

Zmena je konštantná a stále prítomná, napriek tomu, ak chceme niektoré veci zámerne zmeniť, nie je to vôbec jednoduché. To isté zažívajú aj naši klienti. Ako ich teda sprevádzať k udržateľnej zmene a osobnostnému rastu?

To bude témou 5 modulu koučovacieho výcviku.

Aké sú podmienky a predpoklady na vytváranie uvedomenia? Kde začína každá skutočná a udržateľná zmena u klienta? Ako k tomu u kouča pomáha aktívne počúvanie? Na tieto aj na ďalšie otázky budeme spoločne hľadať a nachádzať odpovede. Týmto témam sa budeme venovať v kontexte koučovacích kompetencí: kouč aktívne počúva a kouč podporuje klientov osboný rast.

V piatom module sa budeme zaoberať aj tým, ako kouč pomáha vytvárať priestor uvedomenia pre klienta. Ako a akým spôsobom kouč podporuje uvedomenie klienta a ako s ním pracuje v prospech rastu a rozvoja klienta.

V tomto module sa budeme pozerať nie len na proces koučovania, ale načrieme aj na osobnú hlbinu- sebaskúsenosť, kde si každý zodpovie otázky, ktoré tam objaví. V kontexte profesionálnej práce je kľúčovým faktorom, aby kouč ako profesionál reflektoval svoje osobné prežívanie, prácu s klientom, svoje silné stránky ako aj bariéry a limity. Táto osobná reflexia a z toho vyplývajúci osobný rast majú vplyv na efektívnejšiu prácu s klientom v procese koučovania.

„To, kým sme, je v kontexte koučovania a práce s klientom dôležitejšie, ako to, čo robíme.“

V tomto module sa budeme preto venovať témam zvládania emócií ako aj kompetencii prítomnosť kouča a budeme bezpečne skúmať priestor tu a trerz a rozvíjať kompetenciu prítomnosť kouča v kontexte profesionálnej práce s klientom.

Témy a okruhy

  1. Zhrnutie a reflexia tém predchádzajúcich modulov + reflexia práce v medziobdobí
  2. Proces zmeny, podmienky zmeny
  3. Aktívne počúvanie kouča a jeho prínos pre rast klienta v procese koučovania
  4. 5. kompetencia – prítomnosť kouča
  5. Práca s emóciami v koučovaní u kouča/klienta
  6. Proces zmeny a podpora rozvoja a rastu klienta
  7. Udržateľnosť a podmienky zmeny u klienta
  8. Uvedomenie si silných a slabých stránok na strane kouča a reflektovanie ich vplyvu na prácu s klientom
  9. Záver + úlohy na medziobdobie
Chcem byť účastníkom tohto uceleného koučovacieho výcviku

Tieto stránky používajú súbory cookie.

Pokračovaním prezerania týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytnúť vám optimálnu službu a individualizovaný obsah.


CoachAgency.sk
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.