• O mne
  • Referencie
  • Vízia
  • O koučovaní
  • Ako sa stať profesionálnym koučom?
  • Kurzy a tréningy
  • Ucelený koučovací tréning 175 hodín
  • Podcasty
  • Inšpirácia
    • Mailovačka
    • Koučovacie nástroje na stiahnutie
  • Kontakt

6. modul

Tvorenie uvedomenia.

Ako sa tvorí priestor na skutočnú zmenu?

Lektorka: Mgr. Zuzana Valábková, PCC
Hosť: Vierka Tatayová, PCC

Obsah modulu

V šiestom module otvoríme tému priamej komunikácie v koučovaní. Ujasníme si, aký je rozdiel v direktívnej, otvorenej a priamej komunikácii v kontexte koučovania. Budeme sa venovať 7. kompetencii prebúdzanie uvedomenia a prehĺbime kompetenciu, aktívne počúvanie a komunikácia.

Oboznámite sa s tým, ako pracovať s empatickým odhadom pri komunikácii s klientom a zoznámime sa s  konceptom nenásilnej komunikácie, ktorá otvára hlbší vhľad do oblasti efektívnej komunikácie s klientom v koučovaní. Povieme si ako transparentne komunikovať s klientom naše vhľady a postrehy tak, aby sme zachovali partnerstvo a zároveň mu dali priestor na reflektovanie jeho situácie z pohľadu, ktorý je preňho nový.

Naučíme sa ako stručne sumarizovať prinesný obsah klienta s využitím klientovho jazyka a výrazových prostriedkov. Tiež si povieme ako osloviť to, čo klient nekomunikuje priamo. Budeme si sa učiť ako využívať tón reči a spôsob komunikácie tak, aby pomohli klientovi k novým poznatkom a uvedomeniam o sebe a o svojom premýšľaní či konaní.

V tomto module sa pozrieme na prácu s metaforami, analógiami a jazykom klienta. Ako ich efektívne využívať v procese koučovania tak, aby sme dodržali spoločný kontrakt a zároveň aby sme klientovi pomhli pomocou nich pozrieť sa za hranice súčastného premýšľania o sebe, o situácii či výzve ktorej čelí.

V tomto module bude priestor na profesionalizovanie osvojených koučovacích zručností a kompetencií a zároveň priestor rozšíriťsi zručnosť reflektovať svoje zručnosti v oblasti využívania jazyka . Pripomenieme si aj prepojenie oblasti komunikácie s témou kontraktu a budovania dôvery s klientom.

Hosťkou 6. modulu profesionálna koučka Vierka Tatayová, PCC

Témy a okruhy

  1. Zhrnutie a reflexia tém predchádzajúcich modulov + reflexia práce v medziobdobí
  2. Moja zmena a rast a dopad na prácu s klientom
  3. Práca s jazykom klienta pri sumarizácii prineseného obsahu
  4. 7. kompetencia – prebúdzanie uvedomenia
  5. Priama komunikácia v koučovaní
  6. Práca s metaforami a analógiami v koučovaní
  7. Nenásilná komunikácia a jej metódy využiteľné pri práci s klientom
  8. Prehĺbenie kompetencie: Prítomnosť kouča
  9. Záver + úlohy na medziobdobie
Chcem byť účastníkom tohto uceleného koučovacieho výcviku

Tieto stránky používajú súbory cookie.

Pokračovaním prezerania týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytnúť vám optimálnu službu a individualizovaný obsah.


CoachAgency.sk
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.